Trójglicerydy: po co są one potrzebne?

Trójglicerydy: po co są one potrzebne?Trójglicerydy sprawa. Dlaczego? Najważniejsze, wysoki poziom tłuszczów we krwi w postaci trójglicerydów może wzrastać twój ryzyko dla choroby serca. Na szczęście, te same zalecenia dietetyczne, co jest zalecane dla całego szeregu innych warunków, takich jak utrata masy ciała i zmniejszenie stężenia cholesterolu we krwi — może również pomóc obniżyć poziom trójglicerydów. Kiedy zbędnych kalorii jeść, trójglicerydy powstają i są przechowywane do ciała, aby wykorzystać w późniejszym czasie. Jednak u niektórych osób poziom trójglicerydów, które zwiększają ryzyko chorób serca. Według amerykańskiego kierowego Skojarzenia (aha), normalny poziom trójglicerydów poniżej 150 mg/dl i powyżej 200 mg/dl-wysokiej. Dla wielu, zdrowe poziomie można osiągnąć poprzez zmiany w stylu życia, takich jak serce-zdrowe odżywianie, zmniejszenie masy ciała i zwiększenie aktywności fizycznej.

Serce-Zdrowe Odżywianie

Serce-Zdrowe OdżywianieTwój plan zdrowego odżywiania musi być umiarkowanym w produkty, takie jak pełnoziarniste pieczywo, kasze i makarony. Zawierać mniej produktów z dodatkiem cukru, takich jak desery, ciasta i napoje z cukrem. Spróbuj wymienić z picie i wybierając mniejsze porcje słodyczy i deserów.
Dodatkowe zalecenia od AXA obejmuje następujące śródziemnomorskiej diety więcej owoców, warzyw, pełnych ziaren i owoców morza przy ograniczeniu tłuszczów nasyconych, tłuszczów trans, cukru i alkoholu. Ten tryb zasilania zawiera umiarkowane ilości przydatnych jednonienasyconych i wielonienasyconych tłuszczów zawartych w olejach, takich jak olej rzepakowy i oliwa z oliwek.
Według zaleceń żywieniowych, amerykanom trzeba jeść więcej owoców morza, aby pomóc w zapobieganiu choroby serca. Owoce morza posiada szeroką gamę składników odżywczych i wysoką zawartością kwasów tłuszczowych Omega-3. To proste, aby uzyskać wystarczająco dużo kwasów tłuszczowych Omega-3, regularne spożywanie ryb. Tylko 2 porcje owoców morza w tygodniu (około 8 uncji) zapewni zalecana ilość kwasów tłuszczowych Omega-3. Tweet to owoce morza z wysokiej zawartości kwasów tłuszczowych Omega-3 należą łosoś, śledź Loire, makrela Atlantycka, wyhodowany pstrąg tęczowy, biały tuńczyka i halibuta. Uwaga: kobiety w ciąży i karmiące i małe dzieci powinny unikać rekin, miecznik, makrela królewska i inne gatunki, które zawierają wysoki poziom rtęci. tuńczyk zawiera więcej rtęci, niż konserwy z tuńczyka, i powinno być ograniczone do nie więcej niż 6 uncji w tygodniu.

Omega-3 SuplementówOmega-3 Suplementów

Wysokie dawki suplementów kwasów tłuszczowych Omega-3, jak wykazano, aby zmniejszyć poziom trójglicerydów u pacjentów z wysokimi triglycerides (więcej niż 200 mg/dl). Jednak musi to być zrobione tylko pod porady i kontrolą lekarza.Dodatkowe zalecenia od AXA obejmuje następujące śródziemnomorskiej diety więcej owoców, warzyw, pełnych ziaren i owoców morza przy ograniczeniu tłuszczów nasyconych, tłuszczów trans, cukru i alkoholu. Ten tryb zasilania zawiera umiarkowane ilości przydatnych jednonienasyconych i wielonienasyconych tłuszczów zawartych w olejach, takich jak olej rzepakowy i oliwa z oliwek. Według zaleceń żywieniowych, amerykanom trzeba jeść więcej owoców morza, aby pomóc w zapobieganiu choroby serca. Owoce morza posiada szeroką gamę składników odżywczych i wysoką zawartością kwasów tłuszczowych Omega-3.
Jeśli twój poziom trójglicerydów powyżej 150 mg/dl, omówić zmiany w stylu życia i potencjalne korzyści przyjmowanie suplementów z lekarzem i zarejestrowany dietetyk lekarza-dietetyka. RDN może pomóc opracować plan zdrowego odżywiania, który spełnia twoje potrzeby osobistego zdrowia i stylu życia.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *